Monday, January 9, 2017

SAMBAL PERAP AYAM & KAMBING DI ZAINI FRESH & FROZEN

Hari ini masyarakat kita amat gemar memakan makanan bakar yang kini terkenal dengan panggilan gril. Jesteru itu tauke Zaini Fresh & Frozen di Padang Serai telah bekerjasama dengan chef  untuk menghasilkan resepi  sambal  memerap daging, daging kambing, puyuh dan ayam untuk pengguna.

Menurut Zaini, pengguna boleh membeli  ramuan ini balik dan memerap sendiri bahan-bahan yang ingin di makan dan membakarnya. Disamping itu beliau juga  ada menyediakan khidmat memerap bahan-bahan berkenaan mengikut permintaan yang dibuat.
“ Kami menjual satu bekas resepi untuk diperap dengan harga RM8.00 untuk setengah kilogram dan boleh digunakan sekitar 4 ekor ayam atau 4 kilogram daging. Sambutan yang kami terima amat menggalakkan.”

Zaini seterusnya memberitahu, disamping menjual resepi sambal untuk memerap daging, ayam, kambing dan sebagainya Zaini Fresh & Frozen juga menjual ayam segar untuk para pengguna dengan harga yang berpatutan . Sehingga kini ayam-ayam yang dijual mendapat tempahan daripada para peniaga dan tauke-tauke katering serta orang persaorangan.

“Kami juga menjual daging frozen, daging kambing dan rusa frozen malah sotong dan  ikan khususnya ikan bawal. Disamping itu kami juga menjual barangan untuk membuat burger, mee, kueh teow, dan rempah ratus untuk kegunaan kenduri serta barang-barang runcit lainnya.”

“Kami berharap para pengguna serta tauke-tauke katering serta para pengusaha kedai makan dan restoran boleh mendapat bekalan daripada kami.  Kami menawarkan harga yang menarik.” ujarnya.


Pakat-pakat mai singah untuk  mendapatkan barangan sejuk beku dan segar, barangan untuk kenduri, ikan  dan sotong kering serta kambing dan ayam perap di Zaini Fresh & Frozen, KEDAI DI BUKA DARI JAM 7 PAGI HINGGA   6 PETANG.Untuk keterangan lanjut boleh berhubung  Zaini 012-585 3799.

1 comment:

  1. Assalamualaikum
    senang sekali saya bisa menulis kisah nyata kami
    dan berbagi kepada teman-teman disini.

    Meski hidup dalam keprihatinan, karena hanya mengandalkan penghasilan dari jual gorengan, namun rumah tangga kami terbilang harmonis. Jika berselisih paham, kami selalu menempuh jalan musyawarah. Hal itu wajib kami terapkan untuk menutupi aib dan segala bentuk kekurangan yang ada dalam rumah tangga kami agar tidak terdengar oleh orang luar. Karena begitulah pesan dari para orang tua kami.

    Hari demi hari aku habiskan hanya untuk bekerja dan bekerja. Hal itu aku lakukan, selain sadar akan tanggung jawabku sebagai orang tua , juga ingin menggapai harapan dan cita cita. Yah, mungkin dengan begitu ekonomi keluargaku dapat berubah dan aku bisa menyisihkan sedikit uang penghasilanku itu untuk masa depan anak-anakku dikemudian hari. Namun semua itu menjadi sirna.

    Selanjutnya kami pun melangkah untuk mencobanya minta bantuan melalui dana gaib tanpa tumbal,alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan.

    Jalan ini akan mengubah kemiskinan menjadi limpahan kekayaan secara halal dan tidak merugikan orang lain.

    Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami,
    saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami.
    Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan hubungi
    Ki Witjaksono di:+62852-2223-1459
    Supaya lebih jelas kunjungi blog http://bocorantogelsingapura59.blogspot.co.id

    Atau ~KLIK DISINI~

    ReplyDelete